16 May 2016

Bir Kelebeğin Kanatlarında

Ne Geceydi Ne Sabah

Bir kelebeğin kanatlarında gördüm ben akşamı.
Ne geceydi ne de sabah..Sonsuzluğun kara örtüsü kaplamak üzereydi.
Ay'ın ilk ışıkları, geceyi sarıp sarmalamak üzereyken geceyi,
gecenin siyahında yok gibiydim.
Başımı çevirince gökyüzüne; göz göze geldik yıldızlarla..
Henüz uyanmamıştı gökyüzü, evren uykudaydı...

Güneşin ilk ışıklarıyla birlikte tabiat ana uyanmıştı.
çiçekler, böcekler her şey her şey aynı anda...
Tabiat'ın uyanışıyla birlikte; kendi içi sesimi dinlerken, buldum kendimi..
İşte yine yeni bir gün - yeni bir başlangıçtı.
Neler olacak,neler yaşanacak bilinmezdi.
Gizemler gelecekte saklıydı..


Yüreğimin ince ince yandığını hissettim.Yangınların derinliklerinde..
düşlerde gezinirken, beyaz gül bahçelerinde..
canımın içlerine rastladım...
Uyandığımda ise ne geceydi ne sabah, sadece anımsayabildiğim yanlızlığımdı..

Nezihe İnce' nin Bir yazısından esinlenerek; yazdım.
Resim alıntıdır







0 yorum:

Yorum Gönder