17 May 2016

Bi Dünya Bahçem

Bu gün bahçemi ziyarete gittim..tabiat ana, tüm görkemiyle karşıladı beni...
Ve doğa çok güzeldi. Yeşil elbisesini giymiş,tacını takmış rengarenk renkleri taşıyordu üzerinde.
Çiçekler ve renkler insana ayrı bir huzur verir ve insanı dinlendirir.
Ayrıca insanın sevdiği duygularını da yansıtır ama her şeyde olduğu gibi zevkler ve renkler de tartışılmaz.

Neyse ben konuma geri döneyim bahçe denilince beni alıp götürür böyle farklı farklı düşüncelere...
Demem o ki; zaman zaman bahçemde içsel bir yolculuğa da çıkabiliyor olmam.

Yakınlarım bahçeyi düzenlemiş ve istediği besini vermişler...
Bizde sebzeleri ekip toprağı işleyeceğiz ki, o da bize istediğimiz besinleri versin.


Yeni Ekilen Biber Fideleri, Gelişmelerini Yakından Takip Ederek Burada Göreceğiz İnşallah...


Daha dün erik ağaçları çiçek açmıştı ancak çiçekleri üzerindeyken resimlerini çekemedim.

Bahçemizin Erik Ağacı, Yeşilin Açığından Koyusuna Kadar Renklerini Yansıtıyor
Ama bugün gittiğimde birde baktım ki çiçek açan ağaçların yaprakları yemyeşil olmuş,
meyvelerini vermiş ve kendime sordum zaman, bu kadar hızlı mı  geçiyordu?
O kadar güzeldiler ki koparmaya kıyamadım ama yakınım biraz koparıp verdi bana.
Meyveleri çok lezizdi.















0 yorum:

Yorum Gönder