19 Nis 2016

Hayalleri Güncellemek

İnsan Hayallerini Güncelleyebilir mi?
Hayat bazen insanın hiç ummadığı bir anda bazı hayallerini güncelleyebilir...
"Hayat sürprizlerle doludur." diyen ne güzel söylemiş..evet hayat sürprizlerle dolu hayatın ne getireceği ve ne götüreceği bilinmez. Bazen çok güzel şeylerle de karşılaşabilirsiniz!
Bir bakarsınız kendinizi hayalinizin içinde bulursunuz. 

Mesela ben; kendimi okul sıralarında sınav da buldum...
Hiç hayal bile edemezken! İkinci bir hayalim ise;yazmak...

Hayat bazen bize yol ayrımları sunar. Bize sunulan bu yol ayrımlarında ise bize yeni yeni 
kapılar açar... Açılan bu kapı bizi alıp, götürür hayallerimizde yaşattığımız yerlere...
Hiç ummadığımız bir anda hayalimizin içinde buluruz kendimizi.
İşte bu hayaller hayatımıza anlam katar ve yaşamımıza sıkı sıkı sarılmamızı sağlar.

Çok sevdiğim yeğenimin;'teyzecim neden sana bir blog açmıyoruz' diye sormasıyla başladı
her şey...Daha dün gibi gözümün önünde...Hem böylece bende içimden geçenleri, yüreğimden dökülenleri yazacaktım.
Ruhumda biraz olsun huzura kavuşacaktı...İnsanın sevdiği şeylerle uğraşmasının-insanı rahatlatacağını biliyordum. Ve böylece Mervemden damlaları açtık,iyi ki açmışız.
Çok değerli arkadaşlar çok güzel insanlar tanıdım... Hayatın, etrafımda olan bazı
insanlardan ibaret olmadığını gördüm.

İyi ki açmışız...iyi ki yeğenimi dinlemişim..çok teşekkür ediyorum benim kalbi 
güzel,merhameti çok olan yeğenime. Gerçi arada bir bayağı yordum ama, nasıl 
yazarım nasıl düzenlerim, diye diye bu günlere geldik.

Hiç bir şey'in tesadüf olmadığına ve nasibimizde ne varsa onu göreceğimize
inanıyorum. Nereden bilebilirdim ki; açtığımız bu blog'un hayallerimi güncelleyebileceğini.

Birikmiş hayallerim,
sessiz sessiz ağlayan yüreğim...
Ve hiç yaşamadığım bir hayalim
var, benim.

Zamana yenik düşmüş düşlerim,
kabus dolu rüyalarım,
kırık bir sırça gibi dağılan ve hiç
toplayamadığım, bir hayalim var, benim.

Sayfa sayfa yazılar yazdıran,
içimi kor gibi yakan ve ummadığım bir anda,
elimden kayıp giden bir hayalim var, benim..

Sağnak sağnak yağan, damla damla biriken,
yağmur damlalarında akıp,giden umutlarım
var,benim.

Bahar dallarında tomurcuklanan,
yaprak yaprak dökülen...
Dalında solup ve hiç açmamış
çiçeklerim var,benim.

İçimden Geçenler

Resim Alıntıdır








10 yorum:

  1. hayallerimizi de güncellemeliyiz çok haklısın, hayat telaşesi öyle insanı yoruyor ki insanın hayal etmeye vakti kalmıyor, daha çok hayalli günlere...:)
    ve iyi ki buradasın, nice paylaşımlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de hayallerimizi güncellemeliyiz ama bazen de kendiliğinden güncelleniyor bende olduğu gibi..çok teşekkür ederim Bahar,sende iyi ki varsın,hep beraber nice paylaşımlara...

      Sil
  2. İyi ki yazı yazmaya düşüncelerini yasadiklarini başkalarıyla paylaşabilme fırsatına sahip olmuşsun bu sayede insanlarin kalplerinde cok guzel yer edinmissin basarilarinin devamini dilerim 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sağ ol var ol Dilaracım:))
      Bir insanın sevinçlerini,üzüntülerini paylaşabildiği sevdikleri olması ve kalplerde yer edinmek de ayrı bir güzel duygu..Bende senin başarılarının devamını diliyorum.♥♥ Görüşmek üzere..

      Sil
  3. İnanıyorum ki..
    Ne varsa bu dünyada mahrum bırakıldığımız.
    Ne vasrs avunamadigimiz.
    Ne varsa yaşayamadığımız. .öbür dünya Allah katında kat fazlasıyla bu eksiklerimizi dünya gözüyle görülmemiş nimetler ile tamamlayacaktır. .
    Ve yine inanıyorum ki bir kağıt bazen bir insandan daha vefalıdır. .
    Hep yazman hep kendin olman dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevgi hanım:)
      İnşaallah, Allah bu dünyada yaşayamadıklarımızı bize kat kat verecektir..
      Cennette buluştursun bizi sevdiklerimizle beraber..
      mis kokulu beyaz gül bahçelerinde..içinde hoş kokularıyla karanfiller,anne kokusunu hissettiren şebboylar da olsun..
      Evet bir kağıt bazen bir insandan daha vefalıdır..
      Ama olsun bu dünya gelip geçici, her insan kendinden sorumludur.
      Hep beraber yazmak dileğiyle..

      Sil
  4. Blogları geziyordum, bir uğrayayım dedim. İyi ki kelimelerimiz var da içimizdekileri dökebiliyoruz. Bana da beklerim canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz:)
      İyi ki kelimelerimiz var, ya olmasaydı!
      Görüşmek dileğiyle..

      Sil
  5. İnsanlar hayal ettiği müddetçe yaşarmış. Hayal kurmak, o hayallere ulaşabilmek için çabalamak, ulaşabildiğimiz hayallerin keyfini sürebilmek insanı hayata bağlayan şeylerdir. Allah hepimize ulaşabileceğimiz güzel hayaller nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah Ahu..Allah hepimize ulaşabileceğimiz hayallerin kapılarını açsın. Ulaştığımız hayallerin de keyfini sürmeyi nasip etsin.
      Gelecekte ise neler yaşayacağımızı bilemeyiz ama güzel hayallerde buluşmak dileğiyle..

      Sil