20 Şub 2016

Martıların Geçişi


Bu gün ilk kez martıların geçişini seyrettim. Sabahın ilk ışıklarında...
Seher vakti, günün en çok sevdiğim saatidir. Sabahın o güzel tertemiz kokusu, kuşların şarkı söyleyerek uçuşmaları, güneşin ilk ışıklarını yayarak gülümsemesi,
yaşayan tüm canlıların, yeni bir güne başlaması... Bana çok büyük bir haz verir.

Ama bu gün hava hem bulutlu hemde biraz kasvetli belli ki bu yağmurun habercisi. Çayımı alıp, balkonda biraz oturmaya çıkıyorum. Sabahın o tertemiz kokusunu içimde hissederek...
Hava bulutlu olmasına rağmen yinede çok güzel. Çayımı yudumlarken, martıların bazıları küme küme, bazıları ise tek olarak uçuyor, sanki özgürcesine..

Yağmurda hafif hafif yağmaya başladı. Yağmurun kokusunu çok severim; çocukluğumdan beri.
Toprağın, ağaçların, çiçeklerin kokusunu harekete geçirerek adeta bir koku aroması yayar etrafa...
Ve koku alma duyumuzu bayram ettirir.

Yağmur iyice hızlandı, yavaş yavaş içeri girsem iyi olacak.
Bir süre martıların geçişini izleyemeyeceğim. Eh ne diyelim bir daha ki sefere..





6 yorum:

  1. Merhaba Süheyla hanımcığım.Eski bloggermışsınız da haberimiz yokmuş.Çok hoş ve samimi bir bloğunuz var.Çok hoşuma gitti.Artık sürekli takibinizdeyim.Haberiniz olsun.Sabah keyfinize bayıldım.Sabahın taze kokusunu içime çekmeyi ben de çok severim.Hele bu tazeliğe bir de anlattığınız gibi martılar da eşlik ediyorsa...
    Böyle sizin gibi kendi kendine keyif yapan ve bundan mutluluk duyan,hayatın keyifli yanlarını görüp bundan mutluluk duyan insanları da çok severim.Görüşmek üzere.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ahu:) Güzel yorumun için çok teşekkür ederim.
      Süpriz olabilir diye söylemiştim.Kızımın anısı için açtım blog'u..
      Senin blog'un da çok samimi ve içten,okuyunca anlıyorsun.
      Sabahın erken saati en sevdiğim andır. O sabah martılar da eşlik etti bana.Geçişlerini seyrettim çok güzeldi.. Göründüğümün aksine iç dünyam çok farklı.Görüşmek üzere. Sevgilerimle..

      Sil
  2. martılar, yağmur ve onları bütünleştiren içten dizelerin...
    geldi buraya o yağmurun kokusu, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim sevgili Bahar:)
    Yağmur sonrası duyulan o toprağın kokusunu, çok severim..
    Senin yazıların da çok içten, okuduğum zaman kendimde çok şey buluyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. bu ne güzel bir blog ve ne güzel bir tema bayıldım yazılarına ve tema na daim yorumcun olcam şimdiden söylemiş olayım :)

    YanıtlaSil
  5. Hoş geldin:)
    Güzel yorumun için çok teşekkür ederim.
    Sevgilerimle..Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil