9 Haz 2015

Ben Küçükken Mimi



Küçükken Gelincik Çiçekleri Toplardık
Sevgili arkadaşım Bahar, beni çocukluğuma, ailemle ve arkadaşlarımla yaşadığımız o güzel anlara geri götürecek güzel bir mim göndermiş, kendisine çok teşekkür ediyorum.

Çocukluğumda her şey o kadar saf o kadar duruydu ki,
keşke hiç büyümeseydim..
Benim doğduğum yer küçük bir köydü; ancak şimdi bu küçük şirin köy çok gelişti öyle ki İstanbul'un bir bahçesi...
Ailem ve  arkadaşlarımla çok güzel bir çocukluk dönemi geçirdim.
Evimiz iki katlı, önünde küçük bir bahçesi olan müstakil bir evdi..
O küçük bahçemizde bir meyve ağacı ve çeşitli çiçekler vardı: Gül, erguvan...
Ben çiçeklerle uğraşmayı onlara bakmayı çok severdim, halen de öyleyim.
Evimiz, yolun hemen yanında olduğu için, çocuklar okula giderken ağaçtan meyve koparmadan gitmezlerdi. Babam inşaatla uğraşıyordu, annem ise ev hanımıydı. Biz üç kardeşiz. İki kız, bir erkek.
Babaannemi çok severdim. Ona kahve yapmak en büyük zevkimdi öyle ki;ocakta çok güzel kor olurdu ve korda pişirilen kahve çok lezzetli olurdu.. Babaannem de afiyetle içerdi ne güzel günlerdi o günler!
Arkadaşlarımla her akşam üstü toplanır, geç saatlere kadar oyunlar oynardık..
Ben en çok domino dediğimiz; dokuz taşın üst üste dizilerek oynanan oyunu severdim.
Arkadaşlarım oyun oynarken, ben çoğu zaman onları izlerdim. Onları izlerken, ben farklı farklı hayaller kurardım. Kitapları okumak en büyük zevkimdi..Ara ara öykülerde yazıyordum o çocuk kalbimle.. Ancak bir gün, bir yakınım yazdığım öyküyü okumuş ve benim  kopya çektiğimi söylemişti.
Çok hassas bir yapıya sahip olduğum için çok kırılmıştım öyle ki, o günden sonra bir daha yazmadım. Ama diyorum ki keşke yazsaydım belki bugün daha çok yazacak şeylerim olurdu.
Neyse artık bunları düşünmek için çok geç ama ben yine de düşünmeden edemiyorum.

Arkadaşlarımla birlikte gelincik çiçekleri toplardık, onları şişelere doldurur bir kaç gün bekledikten sonra büyük bir sevinçle içerdik. Şimdi bakıyorum da gelincik çiçeklerine çok az rastlıyoruz.


Bugün ise hayallerimin peşinden gitmeye çalışıyorum.
Çeşitli nedenler yüzünden yarım kalan öğrenimime devam ediyorum. İnanıyorum ki,
öğrenmenin yaşı yoktur, insan isterse her yaşta hayallerinin peşinden gidebilir tıpkı benim yaptığım gibi..Sevgilerimle..

Bu mimi yapmak isteyen herkese gönderiyorum

Resim Alıntıdır

2 yorum:

  1. korda pişirilen kahve çok lezzetli olmalı,
    ne saf ne masumane günler.. bahçeli evlerde büyümek büyük bir şans bence :)
    çok güzel anlatmışsın, teşekkür ederim kırmayıp yaptığın için, umarım daha iyisindir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gerçekten de korda pişirilen kahve çok lezzetli olurdu..
      Biz bahçeli evlerde büyüyen şanslı çocuklardık :)
      Yazımı beğendiğine çok teşekkür ederim, şimdi daha iyiyim.
      Görüşmek üzere..

      Sil