13 Nis 2015

Hissedipte Söyleyemediklerim..



Hissedipte söyleyemediklerim ♥ 
 Hissettiğim o kadar çok şey var ki bilemezsin!
Anlatasım var ama
anlatamıyorum.
Kar yağıyor üşüdüğümü hissediyorum!
Diyesim var ama söyleyemiyorum.

Gülümseyen bir çocuk gördüğümde; üzüntülerimi unutuyorum!
Diyesim var ama diyemiyorum.
Seni ne kadar çok özledim; bir bilsen!!!
Sende beni özledin mi? Diyesim var ama diyemiyorum.

Ne çok söylemek isteyip söyleyemediklerim, 
hissedip, hissettiklerimi haykıramayaşım var ama bir o kadar da
bıraktığın acılar kadar; susasım var. 


Resim Alıntıdır

4 yorum:

  1. ne çok söyleyip isteyip söyleyemediklerimiz var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de söylemek isteyip söyleyemediklerimiz o kadar çok şey var ki..
      İçimden geçenleri bir söyleyebilsem.
      Sevgilerimle..

      Sil
  2. ÖZLEDİKLERİMİZ ÇOK AMA...KEŞKE HAYKIRIP ÖZLEDİM SENİ DEYİP SARILABİLSEK ...OOO BEN GÖZYAŞLARINDAYIM ...SEVGİLERİMLE CAN EMEKLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz :)
      Keşke dediğiniz gibi özledim seni deyip bir sarılabilsek...
      Gözyaşlarım; aşıma katık oldu..
      Sizinde emeklerinize sağlık. Sevgilerimle..


      Sil