8 Mar 2015

8 Mart Dünya Kadınlar Gününüz Kutlu Olsun Ama?

Dünya Kadınlar Gününüz Kutlu Olsun Ama?
                                           Dünya kadınlar gününü kutluyorum ama neden- ne için?
                                 Her türlü haksızlığa uğrarken, hayatlarını bir hiç uğruna kaybederken!
                                 Peki ben neyi kutluyorum o zaman? Kendimi böyle düşünmekten                                                             alamıyorum... Kadınlarımıza riyasız, yalansız, hayatları katledilmeden, bizde                                                           varız bu dünyada diyebileceğimiz hür, mutlu bir dünya diliyorum.

2 yorum:

  1. Kadınlarla ilgili tüm temennilerine katılıyorum. Sadece fiziksel şiddet değil psikolojik şiddet de aldı başını gidiyor. Küfür, yok sayma, hakaret, yemeği beğenmeme, fiziğini beğenmeme ve daha pek çok şiddet uygulanıyor kadına karşı. Bütün bunların sonar ermesi dileği ile sevgilerimi sunuyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Bende senin tüm temennilerine ve düşüncelerine katılıyorum.
      Kadınlara yapılan zulümlerin bir an önce bitmesi dileğiyle bende sevgilerimi sunuyorum...

      Sil