15 Şub 2015

Sevgili Özgecan


  Söze nasıl başlayacağımı ve üzüntümü nasıl ifade edeceğimi gerçekten bilmiyorum!
           Keşke bunlar yaşanmasaydı!!! Sen daha yaşamının baharındayken o zalim, çirkin eller sana                        uzanmasaydı. Seni daha yaşamının en güzel günlerinde vahşice koparttılar hiç acımadan...
      Sözlerimiz yetersiz kalıyor. Ailene allah'tan sabır ve yardım diliyorum. Artık dualarımda sende varsın...

                                              Siz gittiniz yağmurlar hüzne dönüştü...
                                          Ağaçlar, çiçekler karaları bağlayıp ağladılar.
                                Siz giderken bir dağ başı yalnızlığı bırakıp öylece gittiniz.
                                           Biz ise kalp acısıyla, baş başa kalakaldık...

     












6 yorum:

  1. Canım o anne-babanın yaşadıklarını en iyi sen anlarsın biliyorum ama bu durum hiçbir şeye benzemiyor. Acımız çok büyük. Özgecan rüyalarıma giriyor. O kadar üzülüyorum ki ben böyleysem zavallı anne-babası ne haldedir diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Allah sabır versin ailesine. Dayanılacak bir acı değil. Düşündükçe çıldırasım geliyor. Özgecan'a kıyan adiler asılmalı kesinlikle asılmalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok haklısın gerçekten o kadar acı bir durum ki sözlerimiz yetersiz kalıyor. Bende senin tüm sözlerine katılıyorum. Ben evladımı elim bir hastalıktan kaybettim, acım dinmiyor...
      Ben böyleysem sevgili Özgeca'nın annesi ne haldedir. Allah, sabır ve dayanma gücü versin.

      Sil
  2. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım ;) Bana da beklerim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,teşekkür ederim :)
      Görüşmek üzere :) Sevgilerimle..

      Sil
  3. allah büyük bir sabır versin..
    çok üzüldük çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok zor bir durum.. Hepimiz çok üzüldük!
      Allah yardım etsin..

      Sil