2 Oca 2015

Hüzünlü Dünyam


Hüzünlü Dünyam!
Yalnızlık hüzünlü bir öyküdür...
Bitmek bilmez, kim bilir belki de ben bitirmek istemiyorumdur.
Yalnızlığa sarılıyorum hiç bıkmadan. Birde bakmışım ki
dost, arkadaş oluvermişiz.
Sevilmekten çok sevmeyi öğrenmişim birde çaresizliği!
Bu gece oturduğumda birden bir şeyler yazmak geldi içimden.
Hayatıma şöyle bir misafir olup, geçmişte gezinmek istedim.
İnsanları umutsuzluğa, üzüntüye düşürmemek, biraz neşelenmek,
biraz gülmek; içimizi açan bir şeyler yazmak istedim. Misafir olarak gezindiğim hayatımda
ne yazık ki gülebileceğimiz ve neşelenebileceğimiz hiç bir şey bulamadım!
Anladım ki hayatım hep hüzünlü geçmiş! Sonra birden sonbaharı hatırladım ve ne kadar birbirimize benzediğimizi fark ettim.

Son bahar gelince yapraklar sararıp solmaya başlar ve bir bir dökülür...
Benim yaşamımda olduğu gibi. Hayat düştüğünde kalkmayı, yaraları sarmayı
bir bir öğretir insanın yaşamında.
Kalemimle yer değiştirdik, ben susmayı kalemim ise konuşuyor...
Sayfalar doldukça bir düşünce eksilir içimden.
İşte içimi yine yazılara döktüm, belki bir huzur bulurum diye.
İşte sizi yine güldüremedim, yine başaramadım!
Hayat bazen neşelidir, bazen hüzünlü! Bize düşen ise hüzündür!
Sevgilerimle...



11 yorum:

  1. bazen yazmak en güzel ilaç gibidir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle.. Bazen bende elimde olmayarak yazabiliyorum.

      Sil
  2. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı düzenliyoruz. Siz de başvurun kazanan olun, farklı kategorilerde çok sayıda site ödüller için yarışıyor. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel: +90212 330 9707




    YanıtlaSil
  3. Hüzünlendiğinde yazmak seni rahatlatıyorsa yaz arkadaşım. Boşver sen konuşma kalemin yazsın. Kalbinden geçenleri, hüzünlerini, üzüntülerini yazarak paylaş ki azaltabilesin. Kimsenin yorum yapmasını ya da birşeyler karalayıp gitmesini bekleme. Önemli olan o anda senin rahatlaman ve bir parça da olsa kendini iyi hissetmen değil mi? Onun için yazmalısın zaten.. Mutlu olmak, rahatlamak, hüzünleri dağıtmak.. Diyorsun ya sonbahara benzettim kendimi diye... düşen yaprakları yazmak seni rahatlatacaksa onları yaz... Mutlaka rahatlarsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nermin Hanım.
      Yazmak beni rahatlatıyor; kendimi iyi hissediyorum! Üzüntülerim ve hüzünlerim biraz olsun dağılıyor. Gerçekten de hiç bir beklentim olmadan yazıyorum. Okuyanlar da, okumayanlar da sağ olsunlar...Sevgilerimle...

      Sil
  4. Arkadaşım nerelerdesin... İyi misin, merak ettim...

    YanıtlaSil
  5. İyiyim arkadaşım merak etmeyin :)
    Biraz sağlık sorunlarım oldu ama şimdi her şey iyiye gidiyor.
    Beni düşündüğünüz için çok teşekkür ederim. Ne mutlu bana senin gibi duyarlı bir arkadaşım olduğu için... Her şey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
  6. Yazmak yine yazmak insanı ne kadar rahatlatır bilseniz kalemlerimizin yorulmadığı hüzünlerin yerini sevinçlere bıraktığı yıllar diliyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdığım zaman kendimi çok rahat hissediyorum..
      Sizin de dediğiniz gibi kalemlerimiz yorulmasın.
      İnşaAllah, hüzünlerimiz yerini sevinçlere bırakır.
      Sevgilerimle..

      Sil
    2. Yazdığım zaman kendimi çok rahat hissediyorum..
      Sizin de dediğiniz gibi kalemlerimiz yorulmasın.
      İnşaAllah, hüzünlerimiz yerini sevinçlere bırakır.
      Sevgilerimle..

      Sil