1 Ara 2014

Seni Seviyorum - Teşekkür ederim



Seni Seviyorum!
Seni seviyorum, Özür Dilerim, Lütfen Beni Anla, Teşekkür Ederim.

Her cümle ayrı ayrı anlam taşıyan ama bir yandan da insanoğlunun ilişkilerinde birleştirici rol oynayan cümleler...
Aslında bunlar çok sevdiğim cümleler ama bir yandan da düşünüyorum kaçımız bunları kullanıyoruz? Bu cümleleri söylemek çok zor olmasa gerek. Bazen öyle şeyler oluyor ki hayatımızda, bu cümleleri kullanırken, ya çok zorlanıyoruz ya da kullanmamayı tercih ediyoruz. 
Teşekkür Ederim

Bu dört cümleyi, hayatımıza geçirip uygulayabilsek belki de çok mutlu olacağız ve mutlu oldukça,
teşekkür ettikçe,seni seviyorum dedikçe,mucizeler saracak hayatımızı ama bir söyleyebilsek!

Bazen elimizde olmayarak yaptığımız hatalardan dolayı üzüntü duyduğumuzu sevdiklerimiz bir anlayabilse... Özür dilememiz gerekirken özür dilemek bu kadar zor gelmese, sevdiklerimize seni seviyorum demek bu kadar zor olmasa ya da ve biz bu kadar zorlanmasak...  Teşekkür etmek, şükür etmek, güzellikleri beraberinde getirir ama bir söyleyebilsek!  Sevgilerimle...
mervsuu


"Nehir gibidir insan,sadece yüzeysel bilinir;derinliklerinde 
ne saklar, ne fırtınalar kopar söylemez..
Sadece sessizce akar ve gider..."
Hz. Mevlana

Resimler Görsellerden






0 yorum:

Yorum Gönder