26 Ara 2014

Hayal Bahçeme Gidelim mi?

Hayal Bahçem
Herkes gibi bende bazen hayal dünyasına giderim...Bu günde denize yakın yeşillikler içinde meyve ağaçları olan, küçük bir eve misafir oldum.. Hayallerimde!

Sonra gözümün önüne harika bir bahçe; bahçenin içinde su birikintisi ve yüzen kuğular.. Su o kadar berrak ki, çakıl taşları pırıl pırıl parlıyor. Güneşin, ışınları kıpır kıpır bahçeme göz kırpıyor.. Hayalimdeki bahçede ateş böcekleri de neşeyle uçuşuyor.
Daha sonra evimin dekorasyonuyla ilgili planlar yapıyorum.. İstediğim gibi.
Nede olsa bu benim hayalim! Kimse karışamaz, kimse bir şey söyleyemez.
Bahçemde kuşlarda var neşeyle uçuşup cıvıldaşıyorlar.. Olmazsa olmazım, boncuk ve tekirde
hayalimdeki yerini alacaklar tabi ki. Sevdiklerim de yanımda olacak; bana sevgiyle bakan gözlerle...
Eee daha ne isteyebilirim ki bu kadarı da yeter bana, hayalde olsa.












2 yorum:

  1. Öyle yalın öyle sade bir hayal ki bu, doyumsuz insanların hayalleri ile kıyaslanamaz bile. İnşallah hayalin olan hey şey gerçekleşir. Şimdiden mutlu yıllar arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bende senin bütün hayallerinin gerçekleşmesini
      ve yeni yılın mutluluk getirmesini diliyorum sevgili arkadaşım...

      Sil