2 Ara 2014

Engelliler Günü


 ♥ Seni çok seviyorum!
Tüm  kalbinin dilekleri gerçek olsun... ♥
Tüm engellilerimize, önce Allah'tan acil şifalar diliyorum.
Engellilerimizin o kadar çok sorunu var ki, hangisini dile getireceğimi bilemiyorum.
Gittikleri her yerde engelle karşılaşıyorlar... A,V, M' ler de, Park yerlerinde, ulaşımda ve her yerde...
Derneklerinden kira istemeye kadar. Artık bunlar bitsin ve bir an önce onlarında istedikleri gibi
rahat hareket edebilecekleri alanlar olsun!!! Engelliler de istihdam edilsin!
Engellilerimiz yılda bir kez anılıp, unutulmasınlar...
Sorunları suya konuşulur gibi olmasın, sorunlarını çözecek köklü çözümler üretilsin.
Bizlerinde bir engelli adayı olduğumuzu unutmayalım.

Tüm kalbimle sağlıklı günler ve kalplerinin bütün dileklerinin gerçek olmasını diliyorum.


4 yorum:

  1. onların unutulmadığı, daha bilinçli bir toplum özlemimle ve dileğimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm kalbimle dileğine katılıyorum:)
      Onları yılda bir kez değil, her zaman hatırlamak dileğiyle..

      Sil
  2. Merhabalar :)
    Onlarsın bir hayat düşünemiyorum...
    sayfanızı takibe aldım bende sayfama beklerim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Onlarsız bir hayat bende düşünemiyorum...
      Onları yılda bir kez değil, her zaman hatırlamalıyız...
      Sevgilerimle...

      Sil