1 Ara 2014

Dertlenmek!

Bazen mutlulukları çok uzaklarda ararız...
Hemen yanı başımızda duran güzellikleri göremeyiz.
Çünkü, gözlerimize bir perde çekilmiştir sisten, göremeyiz.
Neleri dert etmeyiz ki, kimimiz arkadaşımız yok diye.. Kimimizde kariyer peşinde, kimimiz
çok kazanma derdinde...Ümitsizlik denizinde yüzer dururuz.

Oysa ne kadar büyük bir hazinedir yaşamak...
Aldığımız bir nefes, hayata gülümseyerek bakabilmek.
İçimizde yeni bir umudu barındırabilmek; mutlu olmaya değmez mi?


Önce kendimizle barışıp, dost olmak.
Çaresizliğimizin, çaresinin yine biz olduğunu bilmek.
Hiç yaşamamaktansa, bazı şeyleri yaşamak...
Bir gün elimizden kayıp gitse bile, yüzünü görmek, kokusunu duymak...
Hissedebilmek mutlu olmaya değmez mi?

                           ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


                   Çiçeklerin Ve Toprağın Kokusu


Çiçeklerin ve toprağın kokusu, yaprakların hışırtısı...
Suyun nazlanarak akışı. Güneşin gülüşü.
Yağmurun damlası ve karın yağışı.
Bana, seni hatırlatır ve mucizelerin gizeminde yaşamayı...

Mervsuu
Resim Görsellerden







10 yorum:

  1. Bir gün elimizden kayıp gitse de yüzünü görmek, kokusunu duymak? Buna dayanabilecek miyiz acaba :)
    Güzel yazılarınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edacım, gerçekten de dayanmak çok zor ama yinede dayanmaya çalışıyoruz :)
      Ve zamanla, acılarla yaşamaya alışıyoruz...Çok zor olsa da.
      Evladımız olabilir,arkadaşımız olabilir kim olursa olsun; bir gün elimizden kayıp gitse de yüzünü görmek, kokusunu duymak, inan bana her şeye değer.

      Sil
  2. İnsan bir kere alıştığında kaybetmek zor... Aşka, sevilmeye, sevmeye, konuşmaya...
    Bilemiyorum. Allah zor şeylerle imtihan etmesin. Yine de oluyoruz. :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah, insanı sevdikleriyle imtihan etmesin.Gerçekten çok zor...
      Zaman içerisinde hüzünlerle yaşamayı öğreniyoruz. Sabır etmeye çalışıyorum ama bazen içimdeki volkan beni o kadar çok yakıyor ki, elimde olmayarak yazıyorum yazıyorum.
      Beni anladığınız için çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. insanın önce kendini sevmesi, hayata daha iyimser bakabilmesi için şart diye düşünüyorum :)
    bir de doğayı okuyabilmek, onu izlemek ne kadar çok şey öğretir insana..
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın önce kendisini sevmesi gerekir tabi ki :)
      Ama bazen öyle şeylerle karşılaşıyor ki insan!
      Söz konusu olan insanın canından çok sevdiği evladı olursa,İşte o zaman insan kendini unutuyor. Doğayı gerçekten çok seviyorum. Yazılarımda, dile getirmeye çalışıyorum!
      Sevgilerimle..

      Sil
  4. Çok güzel! Bi şeyleri hatırlatan, huzur veren, gülümseten bi paylaşım. Çok teşekkürler. Takibe alıyorum sizi. Bana da beklerim kahveye, sevgiler... :)
    http://mimiklibocek.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende teşekkür ederim :)
      Kahvenizi içmeye gelirim,sevgilerimle..

      Sil
  5. Yoksa gelmiş miydiniz siz zaten kahveye? Sade mi içtiydik, orta mı? :P
    İsim çok tanıdık? :) Bilemedim bak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz kahvenizi içmeye gelemedim.
      Kahveyi sade severim, görüşmek dileğiyle..

      Sil