8 Kas 2014

Sevgiden Bir Bağ Yaptım!

Kırlardan Papatyalar Topladım ♥
Yeşil çayırlardan, kırlardan papatyalar topladım.
Ellerimle tek tek koklayarak ve en güzellerini seçerek...
Kokuları sevgiydi!
Sevgiden bir bağ yaparak,
papatyaları bağladım. Biliyorum sende çok severdin papatyaları...

Seni kaybetmekten çok korkuyordum! Ya bir şeyler yolunda gitmezse, ya kaybedersem???
Ve birdenbire seni kaybettim. Hiç düşünmediğim ve hiç ummadığım bir anda!
Her şeyin gelip geçici olduğunu ve bir gün her şeyin biteceğini unutmuştum.

Hayata tutunmak da benim için bir hayal oldu. Bundan sonra zaman, benim için çok da önemli değildi artık... Nasıl geçerse geçecekti. Ben kendimi unutmuşum, zamanı unutmuşum çok muydu.
Kır çiçeklerini görünce üzülmüyorum! Papatyaları, sevgiden bir bağ yapıp bağlamıyorum artık.
Mevlana'nın, şemsi sevmesi gibi seviyorum seni. Geçer diye bekledim ama geçmedi...Sensizliği kabullenmekten başka çarem de kalmadı.
Önceleri yazılarımı hüzünle yazardım; şimdi ise hüzünler gözyaşlarıma gözyaşlarım ise ekmeğime katık oldu...


Resim Görsellerden










8 yorum:

  1. gerçekten hissettim o duyguları..
    bir demet papatya bırakmak istedim.. bilmiyorum.. gözlerim doldu gerçekten..
    kabullenmek.. işte o öyle güç oluyor ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabullenmekten başka çare kalmıyor ne yazık ki..
      İster istemez kabul ediyoruz, çok acı olsa da.
      Aslında biraz daha yazacaktım ama yazamadım..
      Sevgilerimle..







      Sil
    2. Zor olsa da bunu başarmanızı diliyorum.Allah size sabır versin.

      Sil
    3. Teşekkür ederim. Gerçekten çok zor.
      Herkesin sevgisi farklıdır. Kimisi sevgiliye, kimisi eşine,kimiside evladını sever tutkuyla...
      Bense evladıma duyduğum hasreti anlatmaya çalışıyorum.Çünkü, o daha çok gençti. Ama ne yapalım elden bir şey gelmiyor. Sevgilerimle...

      Sil
  2. Allah sabır versin. Duygularını ta yüreğimde hissedebiliyorum. Çok zor, zaman herşeyin ilacı diyorum. Elbette acın bitmeyecek ama sabretmeyi öğreneceksin.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Acımı paylaşmanız ve hissetmeniz de beni teselli ediyor.
      Zaman her şeyin ilacı tabi ki.. Benim de zamana ihtiyacım var.
      Sevgilerimle...

      Sil
  3. Bi anda gidişler ne acı değil mi.. Zor oluyor ama cidden zaman ilaçmış diyorsunuz bi zamandan sonra.. Rabbim sabır versin
    İyi akşamlar mutlu kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Edacım :)
      Gerçekten de bir anda değişiyor yaşadığımız anlar..Ne olduğunu anlamaya çalışırken, bir anda büyük bir boşluğun içinde buluyoruz kendimizi..
      Zaman her şeyin ilacı ama benim biraz zamana ihtiyacım var..
      Bende iyi akşamlar diliyorum. Sevgilerimle..

      Sil