17 Kas 2014

Ambulans!

Kaza!
Yakın bir zamanda çok sevdiğim bir arkadaşımın annesini kaybettik!
Bu akşam; kaybettiğimiz, arkadaşımın annesinin duası vardı.
Yakınlarımızla birlikte duaya gitmek için yola çıktık. Tam gitmek istediğimiz yere gidince
büyük bir kalabalıkla karşılaştık. Tamda arkadaşımın annesinin evinin önündeydi bu kalabalık...
Biz ne oldu diye merakla arabadan indik! Bu bir kazaydı ve komşumuz olan hanımefendi yerde kanlar içinde yatıyordu!!! Biz tabi ki çok üzüldük bu beklenmedik kaza  karşısında!
Herkes gidip bakıyordu yerde yatan yaralıya. Ben bakamadım tabi nasıl bakabilirdim ki,
durum çok üzücüydü! Beni çok üzen bu durumun, daha da vahim olan bir durumu vardı. Şöyle ki; kaza olalı yarım saati geçtiği halda ambulansın gelmeyişiydi! Ve yerde yatan, yaralı bir şekilde yatıyordu ve kan kaybediyordu!!! Beş dakikalık bir mesafede olan ambulans tam; yarım saatte geldi ve yaralıyı hastaneye götürdüler. Burada beni çok üzen bu kazanın  ve birde ambulansın bu kadar geç gelmesiydi!
Duaya diye yola çıktık, beş dakikada nelerle karşılaştık. Tabi ki moralimiz çok bozuldu.
Şimdi düşünüyorum da acaba yerde yatan yaralının solunum sıkıntısı olsaydı; yarım saat nasıl bekleyecekti? İnsan hayatının hiç mi değeri yoktu! Her şey bu kadar kolay mıydı?
Herkes isyan etti geç gelen ambulansa. Ben tabi ki görevlerini hakkıyla yapan görevlileri tenzih ediyorum ama gözümün önünde yaşanan bu olaya da değinmeden geçemezdim.

Bu arada kaza geçiren komşumuzun hayati tehlikesi olmadığını öğrendik ama ya olsaydı?
Kendisi şu anda hastanede yatıyor ve daha yeni ameliyat olmuştu.
Bazen böyle şansızlıklar yaşayabiliyoruz! Ne diyelim ALLAH, daha kötü şeyler yaşmaktan korusun.
Kendisine geçmiş olsun diyorum ve herkese kazasız, belasız günler diliyorum.

Resim Görsellerden








2 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Ben de Haziran ayında bir komşumu trafik kazasında kaybettim. Trafik canavarlarına artık dur demek lazım, insanların hayatı bu kadar değersiz mi ki bir trafik magandası o canı alsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söylüyorsunuz Nermin hanım.
      İnsan hayatı bu kadar mı değersiz. Gözümün önünde yaşanan bu durum beni çok etkiledi!
      Neyse ki bir şey olmadı.Ama ya olsaydı.. Sevgilerimle..

      Sil