21 Eki 2014

İlk Ödülüm

                                             Sevgili Cam-Misket beni de bu ödüle layık görmüş.
                                                Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum :))
                                                                       cam-misket.
                                                                                

                                                   Ödülümüzün bir kuralı var;

                                                 1.Ödülün fotoğrafını yayınlamak
                                                 2.Size ödülü veren blog'un bağlantısını eklemek
                                                  3.Bu ödülü 15 bloğ'a dağıtmak


                                               Daha önce bu ödülü aldınız mı bilmiyorum.
                                             Bende kurala uyarak  15 blog'a gönderiyorum.
                                                Hepinizi çok seviyorum:) Çok teşekkürler.
                                               

                                                            1. umuthikayem.
                                                            2.bahceperim.
                                                            3.bilgicellim.
                                                            4. degmesinyagliboya
                                                            5. bahargulce.
                                                            6.hayatinicinden.
                                                            7.beyazbegonvil.
                                                            8.whiteglaze.
                                                            9.nurselinatolyesi.
                                                            10.duslertasarimatolyesi.
                                                            11.evdeyazar.
                                                            12.benimtatlihikayem.
                                                            13.hanife1.
                                                            14.mutfakgram.
                                                            15.masalyildizi.
                                                     
                                                             
                                                             



                                         


                       
                                                             

8 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim.
      Görüşmek üzere.

      Sil
  2. çok sevindim, çok teşekkür ediyorum :)
    kurallarını yerine getireceğim..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni kırmadınız, çok teşekkür ederim :)
      Görüşmek üzere.. Sevgilerimle..

      Sil
  3. Ödül almanıza çok sevindim :)
    Bu arada blogunu takip ediyorum zevkle benim blogumada beklerim :)
    http://mylittlemascara.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Görüşmek dileğiyle...

      Sil
  4. canım teşekkür ederim ödül için :) yayına aldım blogumda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende teşekkür ederim :)
      Sevgilerimle...

      Sil