7 Eki 2014

Hayat Denizi

Hırçın Dalgalar

Su soğuktu. Dizlerime kadar girdim denize. Suyun soğukluğu bütün vücudumu ürpertti...

Ve kendimi çok yorgun hissettim... Yorgunluk içime işlemiş! Yinede bu hayat denilen denizde, kulaç atarak yüzmeye çalışıyorum.
Yüzmeye çalıştıkça, hırçın dalgalarla karşılaşıyorum.
Suların alıp götürmesini diliyorum. Bu hırçın dalgaları ve üzerimdeki yorgunluğu...

Bir, iki kulaç daha atıyorum. Yüzmeyi bir türlü öğrenemedim; hayat denilen bu denizde...
Rüzgar bir yandan, fırtına bir yandan. Poyraz eser, yorgun hayatıma.
Oysa attığım her adımda, yeni yeni düşünceler gelir aklıma. Ama bir türlü,işin içinden çıkamam.
Neden çıkamıyorum, nedir bu yorgunluğumun kargaşası?

Yorgunluğum baş köşede, bütün görkemiyle...
Görüyorum yalnızlığımı; hayat denilen bu denizde...
İnsan yüzdükçe yoğrulur burada...
Bir batarsın, bir çıkarsın; dalgaların içinde...
İnsanoğlu, yüzer durur bu hayat denizinde.

Yazı: Mervsuu. Resim Görsellerden


4 yorum:

  1. Çok beğendim hala.Çok güzel bi yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bir tanem.
      Seni çok öpüyorum:*

      Sil
  2. sürekli yüzsek de hep bir yanımız acemi kalıyor sanki..
    çok güzel, yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hissettiklerimi biraz anlatmaya çalıştım.
      Sevgilerimle..

      Sil