7 Eki 2014

Bilemem ki


Soğuk İklimlerin İnsanıyım Ben!
                                                 Beceremem ki mutlu olmayı ve tebessümü..
                                                 Soğuk iklimlerin insanıyım ben!

                                                 Yalnızlığı ve sessizliği çok severim
                                                 Umudu ihtimallere, ümidi çıkmazlara bıraktım.

                                                 Dalgalı denizlerin, bulutlu havaların,
                                                 uçurumlu yolların yolcusuyum ben!
                                                 Varlıkla- yokluk arasında oynadım hüzünlü rolleri..
                                                 Yada ben imkansızı çok sevdim...


Şiir (Alıntıdır) Resim Görsellerden
                                               
                                                                                                                   

8 yorum:

  1. "umudu ihtimallere, ümidi çıkmazlara bıraktım" ne güzel söylemiş şair. Kimin acaba bu şiir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nermin hanım. Umudu ihtimallere,ümidi çıkmazlara bıraktım dizeleri çok hoşuma gitti.
      Onun için burada yazdım çünkü; kendimden bir şeyler buldum.
      Şairi bilmiyorum aylar önce google'da okumuştum.Sevgilerimle..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Şair'i bilmiyorum ama gerçekten çok güzel!
      Kendimden bir şeyler bulduğum ve dizeleri çok beğendiğim için yazdım.
      Sevgilerimle...

      Sil
  3. Hala cok guzel olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Dizeler çok güzel!
      Sevgilerimle..

      Sil
  4. ödülün vaar :)) http://cam-misket.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulum-var-artk-benimde.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim cam misket :)
      Bende en kısa zamanda ödülün fotoğrafını yayımlayacağım.

      Sil