22 Eyl 2014

Beyaz Zambağı Andıran Güzel Gelin!

Yüzün aya benzerdi, bir ışık yansıtırdı sanki Ay ışığı...
Beyaz Zambağı Andıran Güzel Gelin!
Gözlerinin parıltısı, yıldızları kıskandırırdı.
Sevgin ise her gün büyürdü içimde, sığmazdı ne yere, ne göğe...
Gördüğüm her insan,her gülüş,her ses, sen olurdun hayalimde.
Sen beyaz bulutlarla gelirdin, bembeyaz gelinlikler içinde.
Nazlı nazlı gülerdin,
beyaz zambak kokulu bir sevinçle.

Kalbinin merhameti ise bir başka güzel!
İyiliğinin zerreleri tüm hücrelerini sarmış.İyi kalpli beyaz zambağım benim! Gözlerim dalıyor ve zaman tünelinde bir yolculuğa çıkıyorum; gözümün önüne kızımla oynadığınız oyunlar geliyor. Birlikte oyunlar oynar ve bebeklerinize elbiseler dikerdiniz. Ne kadar da mutluyduk!
Sizi seyrederken hiç kimsenin bilmediği, fark etmediği sıcacık bir  sevgi dolardı yüreğime. O kadar güzel, o kadar tatlı oynardınız ki, o an hiç bitmesin isterdim.

Her şey daha dün gibi...
Okula başlaman; liseye kayıt olman biraz gecikmişti ve sen o gün çok üzülmüş'tün! Ama günler o kadar çabuk geçti ki, birde baktık sen üniversiteye gidiyorsun derken mezun oldun, çalışma hayatına başladın. Günler su gibi akıp geçti anlayamadık.

İşte sen şimdi evlilik hayatına adım atmak üzeresin...
Gelinlik sana çok yakıştı, beyaz zambağı andırıyorsun ve gelinlerin en güzeli!
Yeni bir hayatın anahtarını elinde tutuyorsun ve kapıları açmak üzeresin...Bu anahtar sana bin
mutluluğun,bin güzelliğin kapılarını açsın ve tüm dileklerin gerçek olsun.
Benim sevgili güzel yeğenim.



8 yorum:

  1. ne güzel bir anlatım bu, gelini beyaz zambağa benzetmişsiniz ya bayıldım gerçekten. Allah mutlu ve mesut etsin yeğeninizi. Beyaz zambak hiç solmasın inşallah....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nermin hanım.
      Her zaman ki gibi çok naziksiniz!
      Sizinde dediğiniz gibi, beyaz zambak hiç solmasın.
      Mutlu olsunlar inşallah ve tüm gençlerimiz...

      Sil
  2. gerçekten güzel yazmışssınız..
    ömür boyu mutluluklar dilerim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      İnşaallah çok mutlu olsunlar..
      Sevgilerimle

      Sil
  3. Insallah hala cok mutlu olurlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      İnşaallah çok mutlu olurlar!
      Sende evlatlarının mutlu gününde yanında ol ve çok mutlu olun hep birlikte...
      Selamlar.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. İnşaallah benim güzel yeğenim..

      Sil