5 Eyl 2014

Alışverişimiz Nasıl Kabusa Dönüştü?

Tadilatla Gelen Kabus!
Merhaba
Geçtiğimiz günlerde; alış,verişimizin nasıl kabusa dönüştüğünü sizlerle paylaşmak istiyorum...
Elbise almak için, İstanbul,Kadıköy de bir mağazaya gittik.
Abiye olan elbiselerden bir model,
gayet güzel ve hoş görünüyordu!
Beğendiğim bu elbiseyi denemek için giydim fakat arkasında biraz potluk vardı.. Mağazanın satış elemanı, terzilerinin olduğunu ve bu durumun düzelebileceğini söyledi. Büyük bir mağaza olan bu mağazaya, satış elemanına ve terzilerine güvendim! Ve ücretini ödedim.. Elbise tadilata gitti...Geldiğinde ise elbise tamamiyle bir kabustu!!!
Ben hiç böyle bir terzi görmedim! Böylesine büyük bir mağazanın terzisi;bir elbiseyi nasıl bu kadar rezil edebilirdi ki, ben bu manzara karşısında şaşırıp kaldım! Elbiseyi değiştirmek istedim ancak, mağazada çalışan satış elemanı bayan,tadilat gören elbiseyi kabul edemeyeceklerini söyledi.
Hem elbiseyi kendileri mahvetti, hemde kabul etmediler.
Ben bu durum karşısında çok sinirlendim ve çok üzüldüm!
Uyarıda yapmadılar...Tadilata giden elbisenin, herhangi bir durum karşısında değişim olamayacağını
söylemediler. Benim başıma gelen bu durumun; sizlerinde başına gelmemesi için,
burada paylaşmak istedim..Siz siz olun kesinlikle bilmediğiniz bir mağazanın terzisine güvenmeyin!

Tabi ki burada güvenilen, nitelikli mağazaları ve terzileri tenzih ediyorum.

10 yorum:

  1. Ablam geçmiş olsun mu denir bilmiyorum ama çok üzüldün :(
    Gerçekten bu olay oluyo bazen..
    Belli bir saygınlığa ulaştıkları halde çalıştıkları terziye dikkat etmeyen mağazalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki öyle Şeymacım :(
      Belli bir saygınlığa ulaşınca terzilerine dikkat etmiyorlar..
      Elbiseyi bir görsen Şeymacım, nasıl desem öyle, böyle değil tam bir felaket...
      İlk kez başıma geliyor. Bende buradan paylaşmak istedim, daha dikkatli olmak adına...
      Seni çok çok öpüyorum:*

      Sil
  2. kendileri bu öneriyi sunmuş ve değişim yapabilirlerdi.
    üzüldüm geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Ne yazık ki bazı şeyleri yaşayarak anlayabiliyoruz.
      Sevgilerimle.

      Sil
  3. İşin içine terzi girince kot paçası için bile almaktan vazgeçebilirim. Sanıyorum üşengeçlikten ama işte böylesi durumlar da var. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kez başıma geliyor.
      Eminim ki bundan sonra daha dikkatli davranacağım!
      Teşekkür ederim.

      Sil
  4. Merhabalar,

    Blogunuzu çok beğendim yazılarınız harika bundan sonra takipteyim bende bloguma beklerim :)

    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Beğenmeniz ne güzel!
      Sevgilerimle..

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun bende tadilat işinden nefret ediyorum ama mutlaka tadilat yapılması gerekiyor. sizin başınıza gelen büyük ayıp yani çok üzüldüm :/
    Blogunuzun takipçisiyim artık tasarımına bayıldım :) Bende bloguma beklerim :)
    http://mylittlemascara.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Bazen insanın başına gelebiliyor böyle şeyler.
      Ne yapalım sağlık olsun.
      Görüşmek üzere..

      Sil