2 Ağu 2014

Sonbaharın Bana Hatırlattıkları!

Rüzgar İle Yaprak
Sonbaharın Bana Hatırlattıkları
 ♠ Sararan ve dökülen yapraklar.Güz bozumu, hüzün, yağmurun yağması. Kışın habercisi. Ağaçların, çıplak kalışı o güzel yeşilliklerin kayboluşu ve yerini sessizliğe bırakışı. Son güneşli günlerin yerini karasız havalara terk etmeye başlaması... Ve sonra kış bir hayalet gibi sessizce ağaçlara ve çiçeklerin üzerine esmeye başlaması. Yavaş yavaş kar da yağmaya başlar. Kardelenler de boynunu büker ve etrafını seyrederler:((


 İçim kararıyor, hüzünlerim tazeleniyor! Güneş ışıklarını saklıyor, küsmüş yansıtmıyor... Sarıp, sarmalamıyor. Artık şımarmıyor içimdeki şairde. Dizelerini ,şarkılarını söylemiyor...
Rüzgarlarda sert esiyor, içimdeki çocuk hüzünlenmiş eskisi gibi gülümsemiyor.
İçimdeki ses, nefes alamıyor.Yüreğimin karanlıklarında kayboluyor!

               
Bende çoğu insan gibi sevmezdim sonbaharı ama artık sever oldum!
Yaz çabuk geçsin; sonbahar bir an önce gelsin diye bakıyorum.
Ağaçlar yapraklarını döküp çırılçıplak kaldığı, çiçeklerin boynunu büküp
solduğu,yazın tüm neşesinin bitip canlılığın kalmadığı bu mevsimi sever oldum!
Yağmurlar özgürlüğünü veren sağanak sağanak yağdıran, hırçın dalgaları
kayalara vuran bu mevsimi sever oldum.

( Yaz mevsimini sevenler küsmesin bana. Ben, tüm insanların ve yaşayan tüm canlıların,
  hayatlarının güneş gibi aydınlık geçmesini isterim! Ne çiçeklerin, nede ağaçların boynunu
  bükmesine hiç dayanamam! Ben; içimdeki çiçeklerden ve ağaçlardan bahsediyorum.)
  Sevgiyle Kalın...






20 yorum:

  1. Merhabalar :)
    Blogunuzu etkinlik sayesinde keşfettim. Ben de yeniyim henüz ama beklerim sizi de :)
    Sevgiler..
    http://somurtkansirine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)
      Davetinize teşekkür ederim.
      Ziyaretinize mutlaka gelirim:) İyi yazılar diliyorum size.
      Sevgilerimle..

      Sil
  2. merhaba,
    keşfettim geledim.
    bana da beklerim.
    sevgiler.
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      blog etkinlikleri gerçekten iyi oluyor.
      Teşekkür ederim.Sevgiler.

      Sil
  3. Merhabalar bende blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim :) çok güzel bir etkinlik gerçekten bu sayede birçok blogu keşfetme fırsatı buluyoruz :) Benim bloğuma da beklerim :D
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Çok doğru haklısınız bu sayede birbirimizi tanıyoruz.
      Teşekkürler

      Sil
  4. merhaba ben ters1köşe bloğu sahibesi Selin http://balansvemanevraa.blogspot.com.tr/ bana ait renkli şeylerin yer aldığı bloğuma bir süredir yazıyorum. bloğunuza 'blog keşif etkinliği sayesinde tanımış oldum.benim bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Etkinlikler sayesinde tanışıyoruz. Güzel oluyor etkinlikler.
      Sevgiler.

      Sil
  5. Merhaba.Bir fincan kahvemle bende ziyaretinize geldim.Sizleri tanımak büyük mutluluk.Müsadeniz olursa Google + hesabımdada ziyaret ettiğim blogger arkadaşlarımın sitelerini paylaşacağım.Sevgiler..
    http://prettythingscute.blogspot.com.tr/
    https://plus.google.com/u/0/105518931200782307179/posts

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Hoş geldiniz:) Kahveyi çok severim!
      Benim içinde sizleri tanımak mutluluk.
      Teşekkürler...

      Sil
  6. Keşif etkinliğinde sizi keşfettim geldim.
    Bana da beklerim.Takipteyim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. En sevdiğim mevsimdir sonbahar; hüznün ayı desek yanlış olmaz bence.
    Kahveni eline alıp müzik dinlemek için, düşünmek için harika bir mevsim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Sonbahar benimde en sevdiğim mevsimdir!
      Hüzün ayı da diyebiliriz... Çok doğru.Teşekkürler.

      Sil
  8. Merhaba yen, keşfettim bloğunuzu tekipteyım bana da beklerım :) http://meralgumus.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Hoş geldiniz :) Görüşmek üzere...

      Sil
  9. Sonbahar: Veda, helallik almaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız. Sonbahar;insan için gerçekten de veda ve helallik almaktır.
      Sevgilerimle.

      Sil
  10. Sonbahar hep huzur verir bana ablam..
    Çok güzel olmuş yüreğine sağlık kocaman öpüyorum senii :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbaharı bende çok severim!
      Ayrı bir şeyler hissederim..
      Sağ ol canım senin de yüreğine sağlık. Öpüyorum:*

      Sil