5 Tem 2014

Mim Ve Hatıralar



                                      Öncelikle sevgili Maviye iz Süren'e çok teşekkür ediyorum...
                                                        Beni de unutmadığı için.

                                                         - HATIRA MİMİ -

       Ben şöyle bir hatıralarıma baktım, raflarda  çok tozlanmış olduğunu gördüm. Ben ara sıra tozlarını                         alır yine rafa dizerim. Ben bugün size kendimden değil, beni doğumuyla çok mutlu eden
           kızımdan bahsetmek istiyorum. Evet bu benim için kolay olmayacak ama kızımın hatıraları
                         benim için çok önemli olduğu için ♥ kızıma  yer vermek istedim.


   27-07-1990 yılında kızım dünyaya geldi. Şu anda sizlere duygularımı ifade etmekte zorlanıyorum.
                Kızımın dünyaya gelmesiyle o kadar çok mutlu olmuştum ki sözler yetersiz kalır.
Annemde çok mutluydu çok!Öyle ki; çok önceden çiçekleri hazırlamış odamızı çiçek bahçesine çevirmişti.
 Tabi ki her anne çocuğu dünyaya gelince mutlu olur! Ama benim mutluluğum bir başkaydı! Çünkü çok zor  bir  hamilelik dönemi geçirmiştim. Kızım çok güzel bir bebekti!!! Siyah saçları,tatlı tatlı bakan siyah gözleri ve yumuk yumuk elleri vardı... Çok güzeldi çok! Burada kızımın resminin de olmasını isterdim ama henüz hazır değilim!!! Şu anda bu yazıyı yazarken, kirpiklerimde biriken damlalar biraz yazımı engelliyor ama yazmaya gayret etmek istiyorum. Hem sizlerde beni daha iyi tanırsınız. Neden yazılarım hüzün  kokuyor? Kızımda benim gibi insanları, doğayı ve hayvanları çok seviyordu. Blog'mun başlığında yer alan resim; kızımın 10 yaşındayken yaptığı resimdir. Kızım bir resme bakarak yapmıştı. Blog'mun başlığında özellikle kızımın yaptığı  resmin olmasını istedim çünkü kızım; hatıraları, özel günleri,hediye vermeyi, almayı da çok seviyordu ve           önem veriyordu...Benim özel günlerimi de hiç unutmazdı. Hatıraları çok sevdiği içinde hatıra mim'inde                                                               kızımın anılarının yer almasını istedim.

                            Seni düşündüm hayalimde...Beyazlar içinde gelirdin her gelişinde!
                                      Güllerin,nergizlerin kokusunu getirirdin her defasında...
                                            Ne kadar çok sevmiştim seni ne kadar çok!
                                       Sen benim hiç bitmeyen bir şarkımdın dudaklarımda...
                                                  Güneş ışıklarına, yıldızlar bulutlara,
                                                             anlatmışlar sevgimizi...
                                                 Dinleyenler hüzünlenmişler hikayemize...
                                                   dizeler yazılmış, şarkılar söylenmiş.
                                           Ben ise kayboldum sensizlikte,seni beklerken...
                                 
Kızımın Karnesi!
Kızımın Karnesi Ve Takdir Belgeleri!
                                           
                                           
                                                    Kızım Kitap Okumayı Çok Seviyordu!
Kızımın Kitapları...
Ve Kitapları
                                                      
                                                       Sizleri üzmeyi hiç istemezdim!
                                               Ama bazen her şey kendiliğinden geliyor.
                                                                  Hoşça kalın. 
                                                      Hatıra mimi yapmak isteyen 
                                                         herkese gönderiyorum.
                                                           






                                                
                                   















8 yorum:

  1. Ablam benim üzülme diyemem ama anılar da iyi ki varlar...
    Seni çok seviyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Şeymacım bazen sözlerinde çaresizliği vardır...
      Ama dediğin gibi anılar da iyi ki varlar.
      Bazen her şey kendiliğinden geliyor şimdi olduğu gibi...
      Bende seni öpüyorum çok:*İyi ki varsın canımın içi :)

      Sil
  2. insanın çaresiz olması böyle bir şey size çok büyük sabır diliyorum inanın boğazım düğüm düğüm iyi ki hatıraları var .....resmi ilk gördüğümde çok sevmiştim şimdi daha da özel oldu ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım çok teşekkür ederim.
      Hatıralar da olmasa nasıl yaşarız!
      Gerçekten hiç kimseyi üzmek istemezdim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  3. İnanın çok duygulandım, göz yaşlarımı tutamadım. İnlanın ne diyeceğimi bilemedim. Allah sabır versin inşallah. Of ya ne zormuş, bir annenin acısını paylaşmak ve azaltmaya çalışmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok zor! Sağ olun.
      Sizleri üzmek istemezdim ama ne yapacaksınız ki bazen oluyor...
      Acılar paylaşıldıkça azalır üzülmeyin.
      Sevgilerimle...

      Sil
  4. Cok etkilendim...
    bazen sözler noksan kalır demistim ya...
    su anda öyle. .

    YanıtlaSil
  5. Üzülmeyin!
    Bazen her şey kendiliğinden geliyor...
    Beni daha iyi tanımanız ve kızım hatıralara çok önem verdiği için
    onun hatıralarına yer verdim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil