14 Tem 2014

Seviyor mu? Sevmiyor mu?

Seviyor mu? Sevmiyor mu?
                                         Üç günlük ömrü olan kelebek, Papatyaya aşık olur.
                                         Ancak öleceğine saatler kala seni seviyorum der.
                                         Papatya sadece bende diyebilir ve kelebek ölür.

                                         Papatya, ona sevdiğimi neden zamanında söylemedim diye
                                         hasta olur ve yapraklarını dökmeye başlar...
                                         Papatya, döktüğü her yaprakta seni seviyorum der...
                                         Sonunda ölür.
                                         İşte o günden sonra birbirini sevdiğini söyleyemeyen
                                         herkes papatyaya sorar.
                                         Seviyor mu?  Sevmiyor mu?

6 yorum:

  1. Bu hikayeyi çok seviyorum ben ablam:)
    Öpüyorum kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum bu hikayeyi:)
      Önceden papatyayla hep yapardık seviyor mu? Sevmiyor mu?
      Papatyayı da çok severim! Bende seni öpüyorum bir tanem:*

      Sil
  2. Çok güzel hikaye. Ah şu zamanın faniliğini idrak etsek te zamanın değerini bilsek sevdiklerimize sarılsak. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel bir hikaye.Ve çok anlamlı bulurum.
      Sevdiğimizi zamanın da sevdiklerimize söylemekten yanayım.
      Sevgilerimle.

      Sil
  3. Hikaye cok guzelmis. Hayatta hic bir sevgiye gec kalmamak umidiyle oyleyse:) etkinlik kapsaminda blogunuzu takibe aldim ben de beklerim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Gerçekten seviyorsak, sevdiğimizi söylemekten yanayım.
      Görüşmek üzere. Sevgilerimle...

      Sil