25 Tem 2014

Özlüyorum


Sen Bulutların İçinde Bir Gül'sün!!! 
                                                     Yine yeni bir gün, yine akşam oluyor...
                                                            Gökyüzünü seyrediyorum...
                                                 Güneş kavuşmaya başlamış, ışıklarını kısıyor...
                                                       Ben ise hüznüme, hüzün katıyorum...

                                             Düşünüyorum! Seninle geçirdiğimiz o güzel günleri.
                                                                Rüzgarın sesini uğurluyoruz...
                                            Seni dinlemeyi,sana anlatmayı, o kadar özledim ki!!!
                                Nereden başlasam, içimden geçenleri nasıl  anlatsam, düşünüyorum!

                                            Avunabilir miyim hatıralarımızla, duyamayacağım sesini.
                                               Kokunu bir daha duyabilecek miyim? Bilmiyorum...
                                             Sessizliğin içinde,sensizlikle kaybolduğumu biliyorum...
                                                             Bekliyorum, bekliyorum!




6 yorum:

  1. Ablam benim çok içten olduğu nasıl da belli..
    Yüreğine sağlık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol bir tanem :)
      Biliyorum bu günlerde sizi biraz üzüyorum ama elimde değil!
      Seninde yüreğine sağlık canım:*

      Sil
  2. Ümit Yaşar Oğuzcan'dan sana cevap yazayım.
    Özlemek güzeldir.
    Özlüyorsa özlenen.
    Beklemek güzeldir.
    Gelecekse beklenen.
    Ömrünün en güzel zamanındasın. Nice güneşler veya gezegenler batacak. Şiir fena değil.
    İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili bahçe perim.
      Ümit Yaşar Oğuzcan'ı severek dinlerim.
      Benim özlediğim ise 4 yıl önce kaybettiğim kızım!
      Kızıma duyduğum özlemi dile getirmeye çalıştım.
      Bende bayramınızı kutluyorum.Sevgilerimle...

      Sil
  3. Sizi üzdüysem özür dilerim. Acı bir kaybınızın olduğunu bilmiyordum. Allah sabır versin. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acımı anlayacağınızı biliyorum. Teşekkür ederim.
      Karanlık bir sabaha uyanmak...Kızıma hitaben yazdığım duygularım.
      Sevgiler.



      Sil