13 Tem 2014

Kardelen Gibi...

Kardelen
Kardelen
                                              Ağlamak isteyip de ağlayamamak,
                                              Gözyaşlarınızı içine atmak.
                                              Kalabalıkların içinde kendini yalnız hissetmek,
                                              Üzülmek ve sevinmek insanın,yaşamının bir parçası.
                                              Sonrada üzülmek,üzülmenin sevinmeye
                                              galip geldiği anı yaşamak...
                                              Kutuplarla yaz gibi ters düşmek.
                                              Kendini boşlukta hissetmek,
                                              karamsarlık bazen ne yapacağını bilememek.
                                              Sıcacık bir odada kendini bir kardelen gibi hissedip üşümek...
                                              Nedir bunları bilir misiniz?



4 yorum:

  1. ŞU ANDA NE YAPACAĞIMI BİLEMEDİĞİM DURUMLARDAYIM RABBİM YÜREĞİ GÜZEL İNSANLARA YARDIM EDER ELBET İNŞALLAH...DEĞİLMİ:?SAHUR VAKTİNİN BEREKETLİ CANDAN MUHABBET SELAMLARIYLA:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Hayırlı ramazanlar bereketli sahurlar diliyorum.Selamlar:)

      Sil
  2. Ablam benim üzülme olur mu ?
    Yüreğine sağlık çok güzel yazmışsın..
    Öpüyorum kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülmem bir tanem:)
      Çok teşekkür ederim.
      Bende seni çok öpüyorum:*

      Sil