22 Tem 2014

Karanlık Bir Sabaha Uyanmak...

HAYAT su misali akıp giderken,
Zaman ve nefsimiz çalsa da çok şeyleri bizden,
Bize kalan 
vefa, selam, bir de habersiz yapılan güzel duadır. 

KADİR GECEMİZ MÜBAREK OLSUN.

                 ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Dünyada yaşanan tüm zulümlerin bitmesini, ateş altında olan 
kardeşlerimizin; bir an önce bu ateşten kurtulmalarını canı gönülden diliyorum!!!

                   ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Sonbahar,yapraklarını dökmeye başlamış.
Ağlayan Göz!!!
Yaşadığım müddetçe,dinmeyecek olan gözyaşlarım!
Ağaçlar dallarını bükmüş hüzünlü hüzünlü mırıldanıyor.
Yemyeşil çimenlerde sararmaya yüz tutmuş, karşısında duran 
ağaçla göz göze geliyor.
Ve sonra acılarımın sessizce gelişini hatırlatırcasına,yapraklar
birbirleriyle fısıldaşıyor...


İçim karanlıklara gömülü, gecelere yelken açmış gidiyorum,
nereye gideceğimi bilmeden.

Günlerimi unutuyorum! Geçmişin acıları ve izleri, beni bırakmıyor...
Yoruluyorum düşünmekten!

Kesik kesik uykulara dalıyorum ve birden uyanıyorum, bu bir rüyamı diyorum
kendi kendime, yoksa bir kabus mu?

Sonra birden hatırlıyorum. Hayır! Bunlar gerçek! Kabus değil.
Keşke kabus,kötü bir rüya olsaydı... Diyorum!

Yaşananlar gözümün önüne sisli  bir şekilde geliyor...
Kafam uyuşuk ve karma karışık.
Tam olarak seçemiyorum... Tekrar uyumaya çalışıyorum...
Birlikte geçirdiğimiz günleri gözümün önüne getirerek.

Sabah uyanıyorum her taraf karanlık...
Saatler anlamsız,zaman durmuş sanki,geçmek bilmiyor...
Başımı tekrar yastığa koyuyorum.
UYANMAK İSTEMİYORUM ÇÜNKÜ ,BU GÜN CANIMDAN CANIMIN KOPUŞU!!!
Doğum: 27-07-1990
........:23-07-2010







4 yorum:

  1. Ablam benim üzülme demek çok saçma çok iyi biliyorum :(
    Seni çok seviyorum :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum Şeymacım senin, beni anladığını:(
      Bende seni çok seviyorum! İyi ki varsın:**

      Sil
  2. Merhaba blog keşif etkinliğinde tanıdım sizi. Acınız derin belli ne denebilir ki. Üzgünüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkür ederim. Yorumunuzu okurken derinden üzüldüğünüzü hissettim!
      Sevgilerimle..

      Sil