16 Tem 2014

Hanımların Olmazsa olmazı

160720141689
Çantamızda Olması Gerekenler
Biz hanımlar, önce kendimize saygı duymalı ve kendimize özen göstermeliyiz!
Bakımlı olmak derken, her gün değişik kıyafet giymek yada makyajlı olacağımız anlamına gelmiyor.
Her şeyden önce temiz olmalıyız... Duşumuzu alıp, temiz giysiler giyip,
saçımıza,makyajımıza ve en önemlisi de kendimize özen göstermeliyiz.


Bir Hanımın Çantasında Olması Gerekenler
Ayna,olmazsa olmazımızdır...
Tarak; saçlarımızı taramamız gerekebilir...Rüzgarın ne zaman çıkacağı belli değil.
Toka;saçlarımız için gerekebilir.
Not defteri;yanımızda olursa iyi olur.
Kalem; not defterimizin ayrılmaz bir parçası.
Parfüm ve mendil her zaman işimize yarar.
Cep telefonu;söylememe gerek yok zaten zorunlu ihtiyaç haline geldi.
Anahtarımız;yedeği de olursa iyi olur.
Cüzdanımız;unutmamamız gerekenlerden.
Kimliğimiz; olmazsa olmazımız.
Ped; yanımızda taşımamız gerekenlerden.
Diş fırçası;olması gereken zorunlu ihtiyaç.
Çengelli iğne,dikiş iğnesi ve iplik; her zaman işimize yarar
Kitap;olursa iyi olur gün içerisinde vakit buldukça göz atabiliriz.

Peki Bunları Ne Kadar Uygulayabiliyoruz ki?
Ev işleri, çalışma hayatı, çocuklar, eş...
Kimimiz günlük işlere bile zaman yetiştiremiyoruz. Bir de bakıyoruz ki zaman geçmiş!
Yaşamın  bize getirdiği yoğun tempoya rağmen, kendimize de zaman ayırmaya çalışmalıyız...
Ama düşünüyorum da kaçımız bunu yapabiliyoruz? Biz kadınlar hayat kargaşasının içinde kaybolup, gidiyoruz...
                         Makyajla İlgili Bir Anı
Rujun bir kadının çantasında daima bulunması gerekenlerden olduğunu düşünüyorum.
Genç kızlığımda makyaj yapmayı çok severdim! Ruj olmazsa olmazımdı.
Ama ruju hiç bir zaman tam olarak sürmedim. Biraz renk vermesi yeterliydi benim için.
Makyajla ilgili unutamadığım bir anımı  sizlerle paylaşmak istiyorum.
Çok sevdiğim bir arkadaşımla birlikte,bir yakınımızın düğününe gitmek için hazırlık yaptığımız sırada elektrikler kesildi. Biz vakit olmadığı için mum ışığında makyajımızı yapmak zorunda kaldık.
Tabii ki ne kadar olsa karanlık, karanlığın içinde yüzümüze o kadar çok makyaj yapmışız ki farkında değiliz.
Düğüne gittik, o anda da elektrikler geldi. Arkadaşımın annesi, bir çığlık attı...
Bu haliniz ne? Biz hemen gelin odasına  koştuk. Aynaya bakınca gözlerimize inanamadık!
Yüzümüz resmen boya küpüydü...Sonra ne mi yaptık? Tabii ki hemen yüzümüzü yıkadık.
Ne zaman elime ruj alsam hep gülümseyerek hatırlarım bu hatırayı!








4 yorum:

  1. Ben makyaj konusunda çok beceriksizim :)
    Çok güzel bir yazı olmuş ablam :)
    Öpüyorum çok :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeymacım bence makyajını güzel yaparsın..Ben bundan eminim:)
      Çok teşekkür ederim:)
      Bende seni çok öpüyorum:*

      Sil
  2. karanlıkta makyaj yaparsanız sonu böyle olur. Çok güldüm. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aklıma geldiği zaman çok gülebiliyorum.
      Teşekkür ederim:) Sevgilerimle.

      Sil