4 Tem 2014

Düşünüyorum! Bugün Ne Yazmalıyım?

Her Şey Sevgiyle Başlar!
 Sabah uyandığım zaman hava bir başka güzel... Güneş ışınları odama yansımış ve rüzgar ılık esiyor.
 Gök yüzü masmavi...Bulutlar alabildiğince gök yüzünü istila etmişler.
Açılmaya çalışıyorum, uyku halimin üzerimden gitmesi için. Düşünüyorum bu gün ne yazmalıyım?

Fırın almıştık, onun gelmesini ve servisi bekliyorum. Telefon edeceklerdi;etmediler ne gelen var ne giden...
Bekliyorum. Eşim eve geldi biraz uzanmak için çünkü oruçlu başı dönmüş.
Bende hemen acele bir şekilde koşturarak mutfağı topladım!
Fırının yerini hazırladım oturdum, bekliyorum. Biraz daha bekledim, hiç kimseden bir ses yok.
Bende yeniden defterimi ve kalemimi aldım, başladım yazmaya...Bakalım  bu gün neler yaşanacak!
Bu gün  üzerimde bir kararsızlığım var; ne yapayım ne yapmayayım diye düşünüyorum.
Evvelki gün doğum günümdü! Sağ olsunlar, sevdiklerim yalnız bırakmadı.
Doğum günümle ilgili çok söyleyeceklerim var ama içimin acısı tazeleneceği için susuyorum!
Bu gün hüzünden bahsetmek istemiyorum. Güzel şeylerden bahsetmek istiyorum.

                                Her Şey Sevgiyle Başlar! 
 Bu günkü söyleşimiz sevgi olsun! Sevgiden bahsedelim...
Sevgi, insanoğlunun en güzel duygusu! Ve en yakışanı... İçimizdeki duyguları yeşerten, umutlarımızı arttıran,cesaret veren,yaşamın gücü...Sevgisiz yaşayabilir miydik? Hayır! Bana göre yaşayamazdık.Sevgiyle yaşamanın; sevgiyle çalışmanın, üretmenin gücünü anlayabilseydik... İnsanları sevmeyi,hayvanları ve doğayı sevmeyi öğrenebilseydik eğer belki daha mutlu olurduk. Sevginin hayatın bize getirdiği en güzel duygulardan
biri olduğunu düşünüyorum.Sevgi sözcüğü anlam itibariyle de çok hoş. Kendimizi sevelim ve kendimizle de barışalım. Kendimizle barışık olursak başkalarına da sevgi dalını uzatabiliriz.Kendimizi daha iyi tanıyabiliriz.







8 yorum:

  1. Sevgili Merve sen biraz hüzünlü müsün, birşeylere canın sıkılmış galiba. Üzme tatlı canını, her şey olacağına varır. Sen kendini üzdüğünle kalırsın. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nermin hanım bazen hüzünlerimizi anlatmaya sözler yetersiz kalır.
      Keşke bazı şeyler elimizde olabilseydi!
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. Her şey sevgiyle başlar ! :) kalemine sağlık, güzel bir yazıydı :)

    YanıtlaSil
  3. sevgi dalını keşke hep uzatabilsek demişsin de yakalamamız için bize uzatan olmayınca canımız sıkılıyor hüzünleniyoruz:))) dediğin gibi içimizdeki sevgi olmasa ne yapardık yeni yaşın sana çok büyük sevgi dalları getirmesini diliyorum hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok haklısın:) sevgi dalını uzatan olmazsa nasıl tutalım.
      Ama olsun biz yinede her şey sevgiyle başlar diyelim!
      Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.Hayırlı ramazanlar...

      Sil
  4. Abloşum canını sıkma nolur ama..
    Hep gül ki biz de mutlu olalım tamam mı :)
    Öpüyorum seni kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam Şeymacım:) Abloşun seni üzmez!
      Hepimizin yüzü gülsün hep beraber mutlu olalım.
      Bende seni çok öpüyorum:*

      Sil