9 Tem 2014

Benim - Bahçem...

Sevimli Serçe
Sevimli Serçe
♥ Evimizin yanında bahçemiz var...Ben toprakla uğraşmayı her zaman çok sevmişimdir,çocukluğumdan beri.
 Bu gün bahçemi ziyaret ettim...Bakımsız ve çok yalnızdı.


Uzun zaman oldu gitmeyeli... Canımdan çok sevdiğim kızımla çok zaman geçirdik bu hüzün kokan  bahçede! Bahçeme her bakışımda ayrı ayrı bir hikaye, farklı farklı anılar görüyorum...

Hazır söz çocukluğumdan açılmışken size biraz çocukluğumdaki bahçemden de bahsedeyim: Çocukluğumda da  evimizin yanında küçük bir bahçemiz vardı. Ben çiçeklerle uğraşmayı o kadar çok severdim ki, yan taraftaki arsadan tuğla şeklinde çimleri keser, bahçemin kenarlarına dizerdim...Bu uğraş bana çok büyük bir haz verirdi! O zamanlarda şimdi ki gibi çiçeklere verilen bitki besinleri yoktu..

Her şey organikti, öyle ki; bahçemizde beyaz bir gülümüz vardı o kadar çok açardı ki yaprağından çok üzerinde gülleri vardı. Birde meyve ağacımız vardı, o da gül gibi çok meyve verirdi. Mahallemizin çocukları okula giderken devamlı toplarlardı ama hiç eksilmezdi sanki onlar topladıkça meyveleri çoğalırdı... İşte böyle, toprak işleriyle her zaman severek uğraştım. Bugün ise bahçeme gittiğimde, çok yalnız ve terk edilmiş gibiydi... Bahçemi bu haliyle görünce çok üzüldüm! Çünkü şimdi ki bahçemde de çok anılarım var...Canımın içi kızımla beraber hemen hemen her gün akşamüstü gider çayımızı orada içerdik! Kızımda bahçeyi,çiçekleri çok severdi. Zaten bahçeme gidemeyişimin sebebi de"kızımla" olan anılarımdır!

 Güllere artık eskisi gibi açmıyor çünkü bakamıyorum...Bir kaç tane biber ektim onlar bile büyümemiş, yeterince bakamadığım için. Ama artık bir karar verdim, bahçeme daha güzel bakabilmek için... Çünkü kızımda bahçesini böyle görmek istemezdi. Görseydi eminim ki çok üzülürdü!!! Şimdilik anlatacaklarım bu kadar..Bahçemin neşesi geldiği zaman sizi haberdar ederim resimleriyle birlikte...Sevgiyle Kalın. ♥♥



4 yorum:

  1. En güzelini yapacaksın ablam benim :*
    Onu mutlu eden şeyler çok iyi biliyorum ki seni de mutlu eder...
    Öpüyorum kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Şeymacım çok doğru söylüyorsun:*
      Canımın içini mutlu eden şeyler beni de mutlu eder...
      Bir tanem bende seni çok çok öpüyorum:*

      Sil