19 Haz 2014

Yağmur Damlaları

Yağmur Damlaları
Yağmur Damlaları
"Seni çok çok özledim"..Kelimeler hiç olmadıkları kadar suskun şimdi..
Şiirler hiç olmadıkları kadar yalnız..Çünkü sen yoksun..
Şimdi ben çok yalnızım..Bahar sensiz gelmiş açıyor çiçeklerini..
Ama benim gönlüme "yağmur" damlaları yağıyor..
Çünkü sen yoksun, her taraf buz gibi..
Seninle birlikte kurduk en güzel hayallerimizi..
Hepsi yıkıldı bir bir..Sonunu ikimizde düşünmemiştik,
hiç böyle biteceğini..
Böyle hayal etmemiştik..
Aynı bulutta "yağmur damlasıydık", aynı topraklara yağdık..
Ama bahar dallarında hiç çiçek açamadık..
Çiçeklerimiz hep gonca kaldı..Ama sen benim herkesten ve
her şeyden önce tek çiçeğim,kalbimin de tek gülüydün..
Gider bazen insan;en sevdiğinden,en kıyamadığından gider..
Hasreti biriktirir anılarını gizler kalbinde..
Giden kalbini de alır, ne kalp kalır nede sen..
Kaybolur gidersin "yağmur" damlalarında..


4 yorum:

  1. Ablam benim ne kadar güzel olmuş..
    Öpüyorum seni çok :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeymacım çok teşekkür ederim:) İyi ki varsın bende seni çok öpüyorum:*

      Sil
  2. blogunçok güzel takibe aldım bende beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz:) Beğendiğinize sevindim çok teşekkürler..

      Sil