12 Haz 2014

Tanışalım mı?


Gıd! gıd! gıdak! Ben bir tavuğum yani anneyim.
Çok heyecanlanıyorum. Çünkü yumurtalarımın üzerine
 yatmaya başlayalı tam yirmi gün oldu..Artık yavrularım
yumurtadan çıkacak.. Bakın! kabuklarını kırmaya başladılar bile. 
İşte! Sarı minik civcivlerim.. Biz çoğunlukla insanlarla beraber yaşıyoruz..
Onlarla birlikte yaşadığım için çok mutluyum..
Böylece ALLAH'IN, bana verdiği görevi kolaylıkla yerine getirebiliyorum..
Yani insanların beslenmesine yardımcı oluyorum..
Buda beni çok mutlu ediyor!


5 yorum:

  1. Abloşum kandilin mübarek olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim:) Bende kandilinizi kutluyorum:*Hep beraber daha nice kandillere..

      Sil
    2. Amin ablam :*
      Tasarım çoook güzel olmuş güle güle kullan ;)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim:) Şeymacım çok hoş bir hanımefendiyle karşılaştım.
      Tasarımı o yaptı..Bende çok beğendim tam kızımın beğenebileceği gibi oldu..Öpüyorum canım:*

      Sil
    4. Ablam benim bende seni çok öpüyorum :*

      Sil