9 Haz 2014

Sevgili Şeyma Tanış Beni Mimlemiş:))

Sevgili Şeymacım beni unutmamış:)
Kendisine çok teşekkür ederim.
  MOR MİM ♦
  Ve gelelim mime
 1) En çok sevdiğin yönün nedir?
                İnsanlara yardım etmeyi çok sevmemdir...
  (İnsanları,hayvanları ve doğayı
 2)Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
        Çoook:((

   3) Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı.
    Ama sadece insanları değiştirebileceksin.
      Neleri, kimleri yada hangi özellikleri değiştirirdin?
  İnsanların birbirlerini çok sevmelerini.
 (Yalansız)
  Dünyanın hepimize yeteceğini bilmelerini.
 Ve en önemlisi de bir gün bu dünyadan gideceğimizi
    bilmelerini  isterdim :)
  4) Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
 Hayır : Çünkü buna hiç vaktim olmadı:)
  (Ama denizi çok severim)..

           5) Yaşadığın en gülünç durum nedir?
             Açık öğretimde sınava girerken bir yakınını mı getirdin?
          Sorusuydu.

         6) Kendine ünlüler dünyasından bir eş 
               yada bir sevgili seçseydin, kimi seçerdin?
             ...................................

                                                

           7) Hayatın bir film olsa hangi aktör yada artist oynasın  isterdin?
            Türkan Şoray- Cüneyt Arkın

       8) Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne
           düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
              Evet çok.. Bir hastanenin bahçelerinde.
             kimsenin ne diyeceğini hiç umursamadan.

     9) Süperman mı?- Batman mı?
    Süperman

10) Çocukken hepimiz bir nesneyi yada bir olayı bazen başka bir şey zannederdik.
       Mesela Eyfel Kulesini elektirik direği sanmak gibi.
 Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
   Ben şöyle cevap vermek istiyorum bu soruya,
     güneş,ay, yıldız çok ilginç gelirdi bana. Bilhassa şimşek
      çaktığı zaman gece boy onu izlerdim. Nedenini hala bilmiyorum:)

       11) Hayatın anlamı nedir?
                 Hayatın anlamı benim için; sevdiklerim için bir şeyler
        yapabilmek.
Bu mimi yapmak isteyen herkese gönderiyorum.
                                                          
                                                      
                                                                                           
                                                 
                                                     



4 yorum:

  1. Ablam benim asıl ben teşekkür ederim kırmadın beni :))
    Birtanesin sen :)
    Öpüyorum seni kocaman kocaman :*

    YanıtlaSil
  2. Ben sana hiç kıyarmıyım canımın içi:)
    Kimse yokken,sen vardın bir tanem benim:))
    Bende seni çoook öpüyorum:*

    YanıtlaSil
  3. merhaba :)
    çok güzel cevapların :)
    inşallah yapacağım ben de teşekkür ediyorum
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)Cevaplarımı beğendiğiniz için çok teşekkür ederim:)
      Bende size sevgilerimi gönderiyorum:*İyi ki varsınız..

      Sil