7 Haz 2014

Komşuluk İlişkileri



Eskiden komşuluk ilişkileri  çok başkaydı. Öyle ki biz sabah olunca arkadaşlarım bize gelirdi..Sohbetimizi yapmadan, rüyalarımızı anlatmadan sabah işlerimize bakmazdık..
Komşularımız ziyarete geldiği zaman onlara bir şeyler hazırlardık..Komşularımızdan tabak,bardak bile aldığımız olurdu.. Bizim evde börek, çörek gibi yemekler yapıldığı zaman annem hemen yan, komşumuz olan Ayşe teyzemize yaptıklarımızdan gönderirdi.. Ne yazık ki şimdi böyle komşuluklar kalmadı. Zaman geliyor birbirimizin yüzünü bile göremiyoruz.. Bayramlarımızda yalnız geçiyor çoğu zaman...

Peki ya Dünyamız? Dünyamızda da komşuluk ilişkilerimiz çok iyi değil ne yazık ki!
Oysa bu Dünya hepimizin ve hepimize yetecek kadar büyük. Peki ya akan kan?
Nereye kadar sürecek? İnsanlığın çaresizliği, acısı,savaşın izleri,haksızlıklar, yalanlar daha ne kadar sürecek ve bütün bu acılar ne zaman dinecek? Tüm kalbimle diliyorum ki insanlık barış ve huzur içinde yaşasın! Savaşlar,kavgalar,haksızlıklar hiç olmasın.




8 yorum:

  1. Ablam benim böyle yazınca yorum yapmasam olmazdı..
    Öyle düşünme bak bende çoğu blogu okuyup yorum yapmadan gidiyorum çoğu zaman :)
    Çünkü bazen sadece okumak ve horum yapmanın zamanını beklemek daha güzel geliyor.
    O yüzden sakın sıkma canını ablam ;)
    Seni çoook öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeymacım çok teşekkür ederim:) Duyarlılığın için.Sen her zaman başkasın..
      Bende seni çoook Öpüyorum:*

      Sil
    2. Ablam bu blogun senin için önemli olduğundan şimdiye kadar ne yorum yaptım ne de mimledim..
      Eğer yapmak istersen seni mimledim seni :*

      Sil
  2. Simdi insanlar genelde daha cok kendileri icin yasiyorlar, örnegin bayramlarda hadi el öpmeye gidelim desek bile kimseyi bulamiyoruzki, herkes tatilde plajda gezmede oluyor, eskiden evde hazirlik yapip beklerdik gelenleri :) daha neler neler, bloglarada mutlaka yansiyordur :)

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldiniz:) evet çok doğru söylüyorsunuz.Bayramlarda bile birbirimizi göremiyoruz ne yazık ki. Evet blog'um da da hissettim yalnızlığımı ama siz duyarlı arkadaşlarım var olunca, yalnız kalmayacağımı anladım:) Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Şeymacım mimlemiş beni:)Seni çok seviyorum.. Ve seni kocamaaan öpüyorum:*

    YanıtlaSil
  5. komşuluk ilişkileri eskiden daha güzeldi daha sıcaktı..

    YanıtlaSil
  6. Evet eskiden çok güzeldi:) Şimdi ne yazık ki aynı apartmanda bile birbirimizi göremiyoruz..

    YanıtlaSil