30 Haz 2014

Atların Öyküsü..

Kaderine Terk Edilen Atlar!!!
Biz İnsanlar bazen ne kadar da acımasız olabiliyoruz!..Hayvanları alıp,çocuklarımız oyalansın
diye bir müddet bakıp sonrada hiç vicdanımız sızlamadan sokağa bırakıyoruz! Yazlığa gidip orada çocuklarımızı memnun etmek için hayvan sahibi olup, sonrada evlerimize dönerken hayvanları sokağa bırakırız! Ne diyebilirim ki söyleyecek söz bulamıyorum..

Peki ya işleri bitince sokağa atılan atlar..Hiç böyle bir şey duydunuz mu? Açıkçası ben hiç böyle bir şey duymamıştım. Komşu ziyaretinden gelene kadar! Komşu ziyaretinden dönerken yolda atlara rastladık.
O kadar bakımsız o kadar yorgun görünüyorlardı ki hayvanlar güçlükle yürüyorlardı..
Tabi ki bu duruma çok şaşırdım! Neden? Başı boş dolaştıklarını soruncada aldığım cevap daha da şaşırtıcıydı! "Yazın işlerini yaptırıp, dağda, tarlada çalıştırdıktan sonra kış gelince hayvanları sokağa bırakıyorlarmış.. Kışın bakmak; onlar için kayıpmış..Ben şu ana kadar ne böyle bir şey duydum nede gördüm.Tahmin edin artık siz benim nasıl şaşkınlığa uğradığımı!!! Tabi ki bu kadarla da kalmıyor hayvanların çöp kutularına yöneldiğini görünce yiyecek aramak için o gece; sabaha kadar uyuyamadım..
Ne zaman gözlerimi kapatsam hep gözümün  önüne geldiler..Eve gelince hemen eşime söyledim! O da çok üzüldü atların bu haline.. Gidip baktı neredeler diye. Bizim arkamızdan birileri gelip,alıp götürmüşler..
Ama nereye götürüldüklerini ne yazık ki öğrenemedik..Bu satırları yazarken bile; gözümün önündeydiler!!!
Ne yazık ki gördüğüm atların öyküsü de böyleydi! Bazı yaşanan öyle gerçekler var ki hepsi ayrı bir hikaye, ayrı bir öykü..



6 yorum:

  1. Yazık insanlar gerçekten çok vicdansızlar...
    Öpüyorum seni ablam benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Şeymacım)
      Bazen ne yazık ki çok acımasız olabiliyoruz..
      Bu olaya çok üzüldüğüm ve olayı unutamadığım için burada yazmak istedim..
      Hemde bu tür olaylara dikkat çekmek için!
      Bende seni çok öpüyorum bir tanem:*

      Sil
  2. canlılara ve doğaya karşı daha duyarlı olabilsek keşke..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız. Keşke daha duyarlı olabilsek..

      Sil
  3. Başlığı okuyunca bile kalbim sıkıştı. Hayvanlara "mal" gözüyle bakanlardan nefret ediyorum, önce sırtlarından para kazan sonra da terk et! Merhametsizlikle başa çıkmak hakikaten çok zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yazdan Kalan hoş geldiniz.
      Sizinde dediğiniz gibi hayvanlara "mal" gözüyle bakıyorlar.
      Bende duyunca çok şaşırdım! Aradık ama ne yazık ki bulamadık. Çok üzüldüğüm için burada da paylaşmak istedim.Belki biraz daha duyarlı olabiliriz,diye. Sevgilerimle...

      Sil