2 Haz 2014

Gök Kuşağı





Üç kelebek bir gün neşeyle uçup, çayırlar ve çiçeklerin üzerine uçuşuyorlardı...
Bu üç kelebeğin kanatlarının rengi: birinin mavi, birinin, yeşil, birinin kırmızıydı...

Üç kelebek aralarında konuşmaya başladılar.. Biri dedi ki- ben maviyi,gök yüzünü, insanlara huzur veren, sakinliği yansıtıyorum.. En güzel renk benim rengim ya siz? Kanatları yeşil olan kelebek hemen atıldı, nasıl olur elbette en önemli renk benim rengim... Ben hayatın, umudun rengiyim...
Ağaçlar, yapraklar ve çimenler benim rengim, ya siz? Kırmızı ise durun demiş: Ben hepinizden üstünüm!
Ben kanın rengiyim! Kan olmadan hayat olur mu? Ben tehlike ve cesaretin, aşk ve tutkunun rengiyim, ben sizden daha güzelim... Kelebekler aralarında kavga etmeye başlamışlar...Fakat birden durup düşünmüşler! Sahi biz neyin kavgasını yapıyoruz? Ve kavgalarının yanlış olduğuna karar vermişler. Hepimizin rengi ayrı ayrı ama hepimiz çok güzeliz :))) Biz gök kuşağının rengiyiz demişler ve hep beraber mutlu bir şekilde uçmuşlar...

İnsanların  renkleri ayrı ayrı olsa da hepsinin
 yaşam hakları vardır... Hepsi candır...
Bir gün güneş misali aydınlatacak...
Ve umut kapılarını birlikte açacak...
Bir sihirli el vardır mutlaka...

5 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuş hala.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) Bende senin yazılarını çok beğeniyorum...

    YanıtlaSil
  3. çok güzeldi, dileklerinize katılmamak mümkün mü..
    yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen anlatmak istediklerimi farklı yoldan anlatmayı seviyorum..
      Sizinde yüreğinize sağlık.. Sevgiler..

      Sil
  4. Çok teşekkürler.. Bende severek okuyorum yazılarınızı..

    YanıtlaSil