23 May 2014

Hayallerim...


Başarıların anahtarı daima hayallerin gücüdür.
Sizde hayallerinizin gerçek olmasını istiyorsanız,inatla kovalayın hayallerinizi...
Hiç belli olmaz bakarsınız
bir gün gerçek olur...

 Çocukluğum; Çok mutlu geçti!!! Tüm sevdiklerim yanımdaydı...
Annem babam kardeşlerim hepsi daha ne isteyebilirdim ki...
Ama bugün annem ve babam hayatta değiller. O dönemlerde de yazmayı
çok seviyordum...Kağıdı, kalemi elime aldığım zaman
hemen bir şeyler yazardım. Bir gün bir şeyler yazıyordum ki
 yakınım olan biri yanıma geldi. Yazdıklarıma bakınca bana inanmadı!
Bunları sen kopya çektin dedi. Ben o kadar çok üzülmüştüm ki bir daha yazmadım! O çocuk kalbim kırılmıştı bir kere :((( O günden bu yana çoook uzun yıllar geçti. Dile kolay koskoca yıllar. Nasıl da fark etmeden geçti. Geriye dönüpte; Baktığım zaman her şey bir masal gibi...Bir varmış bir yokmuş diyesim geliyor içimden! Şimdi düşünüyorum da keşke yazmaya devam etseydim belki bu gün elimde güzel yazılar olabilirdi... Onun için diyorum ki  hayallerinizi hemen terk etmeyin...
Bütün hayallerinizin gerçek olması dileği ile...

0 yorum:

Yorum Gönder