18 May 2013

Yaralı kuş'un Özgürlüğe Uçuşu!


    Hava o kadar çok soğuktu ki kar,tüm şiddetiyle yağıyordu... Her yer kısa bir sürede beyaz bir örtüyle kaplanmıştı. Kapıdan bir ses geliyordu.. Kapıya doğru baktığımda ise bir yavru kuşun  durduğunu gördüm ve çok üşüyordu! Gidecek yeri de yoktu.. Çok çaresiz görünüyordu! Gidip onu kucağıma aldığımda, o kadar çok korkuyordu ki, kalbi pır pır atıyordu..Ve ben ona evin bir köşesinde yer hazırladım..Artık bizimleydi. Zamanla birbirimizi sevmeye ,alışmaya başlamıştık. Her gün suyunu yemini veriyor o da sevinçle yiyordu. Günler günleri kovaladı ,yaralı kuşum iyice iyileşmişti. Bir gün onu çok mahzun gördüm öyle ki; yemini yemiyordu.. Ailesini özlüyordu! Ve Onun özgür olması gerekiyordu... 

Hava çok güzeldi, her taraf yemyeşil, çiçekler açmış kokularını veriyordu. Doğadaki kuşlar camın kenarına gelmiş neşeyle ötüyorlardı. Sanki yaralı kuşu çağırıyorlardı.. Bende onun özgürlüğüne, doğaya, ailesine ve arkadaşlarının arasına katılması gerektiğini düşündüm! Son kez elime alıp sevdim, göz göze geldik. Sevinçle şarkılar söyleyerek uçtu! Arkadaşlarıyla birlikte...

UÇ YARALI KUŞUM UÇ, MUTLULUĞA DOĞRU! BENİM İÇİNDE UÇ.. Değerinin bilinmesi gerekir çünkü "MUTLULUK" Çok az rastlanılır .  

1 yorum:

  1. ÖZGÜR KUŞ.BİZİM İÇİNDE ÖZGÜRLÜĞE MUTLULUĞA DOĞRU UÇ.

    YanıtlaSil